Aankomst in Los Angeles - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van karendirkwim - WaarBenJij.nu Aankomst in Los Angeles - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van karendirkwim - WaarBenJij.nu

Aankomst in Los Angeles

Door: Karen en Dirk Wim

27 Januari 2006 | Verenigde Staten, Los Angeles

Hi everybody
gisteren (voor jullie vanmorgen rond 8 u) zijn we na een slopende reis aangekomen in Los Angeles.
Het gedonder begon al in Leuven: we hadden een taxi genomen naar het station (kon niet anders, met 4 valiezen, 2 laptops en nog 2 kleine rugzakjes), met de bedoeling om daar de trein naar de luchthaven te nemen. Natuurlijk had die al weer heel wat vertraging, zodat we toch een beetje begonnen te stressen. Vanaf Zaventem vlogen we naar Washington, waar we moesten overstappen op de vlucht naar LA. Normaal gezien zou de overstap anderhalf uur duren, maar een aantal vogels die tijdens de landing in Washington vrijwillig de motor waren ingevlogen zorgden voor nog eens een dikke twee uur extra vertraging. Na zo'n drie uur (ipv anderhalf uur) rondhangen in de luchthaven van Washington konden we dan het vliegtuig op naar Los Angeles, voor nog een vlucht van zo'n vier uur.
Vanaf het vliegveld van LA hebben we een taxi genomen. Ons hotel, het UCLA guesthouse, vinden was dan ook weer niet zo eenvoudig, dus hebben we hier op de enorme campus (zo'n 250 ha) nog een eindje rondgetoerd...
We blijven hier 5 nachten in de guesthouse (een heel mooi hotel eigenlijk), en daarna kunnen we in ons appartement.
Het weer is hier lekker: zo'n 16 graden, een strak blauwe hemel met een mooi zonnetje, zalig dus.
We houden jullie op de hoogte,
Big kisses,
Karen en Dirk Wim

• 27 Januari 2006 - 18:36

Je Nichtje:

hallo samen,
    Wat een gedoe zeg van tevoren. Ik zou ook helemaal in de stress schieten als ik daar had gestaan. Gelukkig is alles toch goed gekomen. Hoe was de vlucht zelf? Vonden jullie het niet heel erg lang duren? Nou we zitten nu in ieder geval een stukje dichter bij elkaar. Zullen we een keer zwaaien.
    Veel plezier en geniet ervan.

kusje Leen

• 29 Januari 2006 - 10:50

Je Nichtjes Uit Merkem:

Hallo,
    hopelijk gaat het nu beter daar in LA
    Met 4 koffers gevuld met pistolets en karen erbij kan het waarschijnlijk niet beter voor dirk wim !!!
    hopelijk is het even leuk voor jou karen!
    groetjes je nichtjes , tante en nonkel

• 29 Januari 2006 - 16:57

Dieter:

Beste Karen en Dirk Wim, hopelijk kunnen jullie nu wat ontspannen aan de Ocean Ave. van S. Monica !
    Voor wie wil weten waar jullie precies zitten, probeer Google Earth (www.earth.google.com) en tik het adres in. Puur stalkerplezier ...
    Hou jullie goed !

• 30 Januari 2006 - 16:51

Ann-sophie:

dag karentje en dirkwimmetje, zo leuk die site hé! wel ik weet niet meer goed wanneer jullie beginnen te werken: binnen een week of wat langer? in ieder geval: geniet er maar dubbel en dik van hoor! ga ook maar veel shoppen: bij tj maxx onder andere! zalige winkel, geniet ook van de lekkere muffins én van het mooie weertje! dikke kus vanwege ann-sophie