Los Angeles here we come! - Reisverslag uit Leuven, België van karendirkwim - WaarBenJij.nu Los Angeles here we come! - Reisverslag uit Leuven, België van karendirkwim - WaarBenJij.nu

Los Angeles here we come!

Door: Karen en Dirk Wim

13 Januari 2006 | België, Leuven

Hallo iedereen,
vanaf eind januari tot eind juni ontlopen wij de Belgische winter in het nu al 20° warme Los Angeles, California.
We verblijven er in een appartement op de campus van de UCLA (ons adres: 715 Gayley Avenue, #112, Los Angeles, CA 90024).
Om jullie niet steeds weer te belagen met reisverslagen hebben we deze website aangemaakt, waarop we regelmatig iets zullen laten horen van ons.
Tot in de zomer hier in België (hmhm dan hebben wij er al 5 maand zomer op zitten!)
Heel veel groetjes,
Karen en Dirk Wim

• 18 Januari 2006 - 17:39

Je Nichtje:

Hey Karen en Dirk,
    Wat leuk dat jullie ook z'on site hebben. Jullie reis wordt vast geweldig. Bij ons hier in Curacao is het in ieder geval super. Zetten jullie wel foto's op de site?

Succes met de voorbereidingen!!!

kusje Leen

• 23 Januari 2006 - 20:19

PAPS EN MAMS:

leuk regelmatig nieuws te kunnen lezen, we volgen alles ogenblikkelijk op en reageren vlug.
    ok?