September 2014: Santa Cruz here we come again! - Reisverslag uit Santa Cruz, Verenigde Staten van karendirkwim - WaarBenJij.nu September 2014: Santa Cruz here we come again! - Reisverslag uit Santa Cruz, Verenigde Staten van karendirkwim - WaarBenJij.nu

September 2014: Santa Cruz here we come again!

Door: Karen

17 September 2014 | Verenigde Staten, Santa Cruz

Een maand in het ons bekende en overheerlijke Santa Cruz, waar we in voorjaar 2009 al 2 maanden waren, maar dit keer met twee kindjes mee! Karen werkt er aan de University of California at Santa Cruz (wat een heerlijk toeval dat de mensen met wie ik samenwerk van een universiteit zijn die aan de oceaan gelegen is!), maar moet (mag) ook nog lezingen geven aan twee andere universiteiten: Berkeley en Stanford, op ongeveer 2 uur rijden. Dirk speelt 's voormiddags voor leerkracht (zodat Floris mee is met zijn schoolwerk: we nemen alle boeken mee en de juf stuurt ons per week een overzichtje van de oefeningen die hij moet maken) en s namiddags gaat hij op stap met de kids, maar hij gaat ook nog een aantal dagen "op bezoek" bij het Mercer-kantoor in San Francisco!

Het huisje waarin we zullen logeren is niet hetzelfde als de vorige keer, maar is van een vriendin van de eigenares van ons eerste huisje. Het ligt ook in dezelfde buurt, net zoals de vorige keer op wandelafstand van het strand. Hier de een streetview van het huisje:
En hier de website van het huisje zelf:
(het werd in juli nog maar verkocht aan de huidige eigenares).
Een typisch Amerikaans interieur, het zal aanpassen zijn in vergelijking met de witte muren bij ons thuis :-)

Groetjes,
Karen, Dirk, Floris en Maurits

• 17 September 2014 - 16:21

Martijn,Leen En Finn:

Hallo Karen,

Wat een super tof huis daar. Jullie zullen er wel heel erg naar uit kijken. Wat een leuke ervaring voor de kindjes ook. Dat zullen ze nooit meer vergeten. Welke datum vertrek je nu precies? Succes en vooral heel veel plezier toegewenst x