Goed aangekomen! - Reisverslag uit Santa Cruz, Verenigde Staten van karendirkwim - WaarBenJij.nu Goed aangekomen! - Reisverslag uit Santa Cruz, Verenigde Staten van karendirkwim - WaarBenJij.nu

Goed aangekomen!

Door: Karen

28 September 2014 | Verenigde Staten, Santa Cruz

Hallo iedereen, we zijn goed aangekomen in ons huisje in Santa Cruz, na een lange maar toch wel relatief makkelijke reis, van 1/2 uur naar luchthaven Zaventem, daar 1.5u wachten, 1u vlucht naar Londen, daar 3u wachten, dan vlucht van 11u naar San Francisco, daar 1u wachten bij douane, nog 1u om huurauto op te halen, dan rit van 1.5u naar Santa Cruz. We zijn dus vertrokken om 7u45 Belgische tijd, en aangekomen in ons huisje om 20u Californische tijd (= 5u s morgens bij jullie). De kids hebben het fantastisch gedaan. Ze waren heel opgewekt (zelfs Floris, die het niet zag zitten om mee te gaan; hij gaat dit jaar heel graag naar school en was liever op school gebleven). Ze hebben een uur of 3 geslapen in het vliegtuig naar San Francisco (Maurits tussen de stoelen op de grond, en zo had Floris 2 stoelen om op te liggen), en dan in de auto naar Santa Cruz. Natuurlijk waren ze vannacht om 4u lokale tijd wel wakker... we zullen nog een paar dagen nodig hebben om ons aan te passen (vooral omdat iedere kamer hier een dakvenster zonder verduistering heeft, daar moeten we nog een oplossing voor vinden, anders kunnen we niet uitslapen in het weekend, en dat willen we toch nog zoveel mogelijk doen vóór het weer voor een paar jaar voorbij is, eind maart).
Het huisje valt heel goed mee: precies één straat verder dan het huisje waar we de vorige keer waren, in een mooie en rustige buurt met allemaal houten huizen, dicht bij het strand. Later meer erover!
Groetjes van ons allemaal!
Karen

• 29 September 2014 - 14:34

Ruth:

aaah blij te lezen dat jullie goed zijn aangekomen! Gisteren proberen je te contacteren maar te laat, de vogel, was letterlijk! gaan vliegen;-).
    Zie uit naar jullie verhalen. Geniet van mekander!
    ciao
    Ruth